Training: haal meer uit e-mailmarketing

Met e-mailmarketing kun je gerichte content verzenden naar een specifiek doelgroepsegment, inschrijvingen vergaren en de klanttevredenheid verbeteren. Dit maakt e-mailmarketing bijzonder boeiend voor jou als marketeer in retail, B2B en
e-commerce

Tijdens de e-mailmarketing training ontwikkel je vaardigheden om op een doordachte wijze e-mailadressen te verwerven, rekening houdend met relevante wetgeving, en effectieve e-mailberichten te creëren. Bovendien kun je ter plekke jouw e-mails bespreken, vergelijken én verbeteren!

€299 (excl. btw)
Voordeligste e-mailmarketing dagtraining van Nederland

4

Hoi ik ben Mick en ik ga jou de e-mailmarketing training geven. Met meer dan 20 jaar
e-mailmarketing ervaring kan ik jou in één dag al heel veel bijbrengen!

We gaan ons verdiepen in actuele e-mailtrends, zoals personalisatie, customer profiling, en automations. Leer je hoe je de resultaten van e-mailmarketing kunt meten. Zo vergaar je kennis en vaardigheden om jouw e-mailberichten af te stemmen op je doelgroep en de impact ervan te versterken. 

De opgedane kennis kun je per direct toepassen binnen jouw eigen organisatie, waardoor je onmiddellijk resultaten zult zien.  

E-mailmarketing training programma

e-mailmarketing training Mick

9:30 – start
10:00 – Wat is e-mailmarketing
11:00 – Hoe verzamel je e-mailadressen
12:00 – Lunch
13:00 – Hoe maak je een goede e-mail
14:00 – Hoe verzend je een e-mail en hoe beoordeel je de rapportage
14:45 – Trends & ontwikkelingen + personalisatie + E-mailmarketing automation
15:30 – Hoe organiseer je jouw e-mailmarketing
16:30 – Afronding

ADRES:

Amersfoort of Zwolle

PARKEREN:

Parkeren in Zwolle is gratis. Aangemeld voor Amersfoort, hou rekening met parkeerkosten.

Aan het eind van de dag weet je

  1. Wat de basiselementen van e-mailmarketing zijn
  2. Hoe je een succesvol e-mailbericht maakt
  3. Hoe je een e-mailmarketing automation toepast
  4. Hoe je e-mails persoonlijker maakt door gebruik van data
  5. Welke key performance indicators (KPI’s) voor e-mail binnen jouw organisatie nuttig zijn
  6. Op welke manier je je e-mailmarketing kunt verbeteren
  7. Hoe je aan de geldende wet- en regelgeving kunt voldoen
  8. Op welke wijze je e-mailadressen kunt verzamelen 
e-mailmarketing training