Slimme automations voor jouw webshop

Succesvol e-mailen gaat vooral om communiceren op het juiste moment. Je wilt je klanten informeren, inspireren en overhalen om een review te plaatsen of een aankoop te doen. E-mail automations voor webshops zijn altijd gericht op de klant. Het zorgt ervoor dat jij met de klant een winstgevende relatie opbouwt. Als je kijkt naar jouw klantreis dan bestaat deze uit drie fases: Activatie, ontwikkeling en retentie

De meest voorkomende automations hebben we vast op een rijtje gezet.

Slimme automations in abonnement voor webshops
Welkom nieuwe klant

Je klant heeft voor jou gekozen. Nu zoekt hij bevesting van die keuze. Geef een warm welkom via e-mail. Loyalisering begint hier!

Verlaten winkelwagen

Niet wachten. Deze automation levert direct meer omzet op. Met twee slimme herinneringsmails optimaliseer je de conversie gegarandeerd.

Reactivatie

Je kan de klant automatisch een aanbod sturen nadat hij 6 maanden geleden iets bij jou heeft gekocht. Bijvoorbeeld een kortingscode.

Review

Maak van je klanten ambassadeurs. Gebruik hun meningen en beoordelingen voor de verbetering van jouw dienstverlening. Verzamel reviews door deze automation.

En natuurlijk hebben we de blokken in onze standaard abonnementen, met nog meer voorbeelden van automation toepassingen. Kansen genoeg dus. Aan de slag.

Meld je aan voor een gratis adviesgesprek

Wil je in contact met ons komen om hierover door te spreken? Meld je dan aan voor ons vrijblijvende adviesgesprek.

    Wij gebruiken cookies om je zo relevant mogelijke content te tonen. Wil je dit? Meer info