Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Heel gemakkelijk. Je stuurt ons een e-mail en je bent klaar. Wij hanteren een opzegtermijn van één maand vanaf de eerste datum van de volgende maand dus je abonnement wordt dan per de eerstvolgende verlengingsdatum beëindigd.

Read more »

Wie is verantwoordelijk als er iets mis gaat?

Hiervoor hebben we afspraken gemaakt in onze voorwaarden. Uiteindelijk faciliteren wij het systeem en de inhoud, maar lever je zelf de data aan en bepaalt de momenten die je gebruikt en plaatst de content. Dus daar ligt jouw verantwoordelijkheid. Daarnaast werken we met software daar zijn ook afspraken over gemaakt voor als er iets mis […]

Read more »

Wat is goede e-mailmarketing voor jullie?

Persoonlijk contact met je klant, waarvan het moment en de inhoud is afgestemd op wanneer het voor de klant relevant is. In een mooie opmaak en herkenbaar vanuit jouw bedrijf. Dus niet op een vast moment per maand een losse e-mail sturen met aanbiedingen en acties. Maar doorlopend contact op verschillende, aansprekende momenten. En dan […]

Read more »

Welke automations zijn er allemaal?

We hebben 12 automations voorbereid die je zo kunt gebruiken. Afhankelijk van wat je nodig hebt, kun je de juiste samenstelling kiezen. Wij bieden drie abonnementen lite, pro en premium. Daarnaast zijn er nog losse automations toe te voegen en kunnen we waar nodig op maat voor jou een eigen automation inrichten. Easy.

Read more »

Als ik vragen heb, waar kan ik dan terecht?

Je kunt ons altijd bellen, mailen en een bericht sturen. We reageren zeker binnen enkele uren. Tenzij je ’s avonds laat of in het weekend aan het werk nog bent. We lossen alles altijd z.s.m. op, maar dat kan soms even duren.  Bekijk onze contactpagina.

Read more »

Wij gebruiken cookies om je zo relevant mogelijke content te tonen. Wil je dit? Meer info