Onze missie
Goede e-mailmarketing is onmisbaar voor een optimaal bedrijfsresultaat. Juist nu. Toch is het voor veel bedrijven vaak moeilijker om e-mailmarketing succesvol in te zetten. En blijft het een onder geschoven kanaal. Terwijl er duizenden Euro’s aan werving van nieuwe klanten wordt uitgegeven. Waarom zou je hét kanaal voor benutten van je bestaande klanten niet actiever gebruiken? Daarmee missen ze enorme kansen om via e-mail meer omzet te behalen en een goede relatie op te bouwen met hun klanten. Dat is zonde en onnodig, want e-mail is vooral doen: starten, leren en verbeteren. En juist daar loopt het vaak spaak door complexe systemen, lange discussies over data en marketeers die steeds zelf het wiel moeten uitvinden.
Wij weten wat ervoor nodig is om te zorgen dat het werkt. De afgelopen 20 jaar hebben we honderden bedrijven geholpen om van hun e-mailmarketing een succes te maken. En we geloven dat het beter, sneller en makkelijker kan. En staan graag naast en met de klant om hun e-mailmarketing tot een succes te maken.
Altijd gedacht vanuit de situatie van de klant en eigenlijk voor de klant van je klant. Want daarvoor doe je wat je doet. We maken dingen niet groot, maar klein en werken zoveel mogelijk uit vaste manieren en stadaarden.
Wie we zijn
Mick Lodder. Startte in e-mailmarketing bij RapidSugar in 2001 | Via Lost Boys en Veritate naar Spotler | Sinds 2018 STAHRK e-mailautomation en Mandrino | Data protection officer | Oplossing- en servicegericht | Running is het nieuwe yoga.
“Vrijwel iedereen ziet het belang in van goede e-mailmarketing. Toch heb je als bedrijf vaak niet de tijd en de kennis in huis om het echt goed neer te zetten. De focus ligt vaak nog op het bereiken van nieuwe klanten, terwijl de meest natuurlijke contactmomenten liggen bij je huidige klanten. Zonde dat die bewezen pot met goud zo vaak onaangeraakt blijft. Daarom zorgen wij er met SOLVM voor dat elk bedrijf die logische contactmomenten kan benutten, én dat alles op elk moment werkt. Die eerlijke dienstverlening – écht zorgen dat het werkt – dat past bij mij. Bij ons.“
Joris de Bruijne. Was tot 2019 e-mail bureau Add to Favorites | Ondernemer in marketing | In een ver verleden actief als marketeer bij Essent, Trust en Exact | Al 20 jaar gedreven in e-mailvak | Energiek | Regelaar | Als kan vanuit de camper.
“E-mail is gewoon doen. Opzetten, ervaren, leren. Daarom zorgen we er met SOLVM voor dat je snel aan de slag bent, op de makkelijkste manier. De keuzes die je normaal zou maken na eindeloze overleggen hebben wij vanuit onze jarenlange ervaring al voor je gemaakt. En het ziet er gewoon top uit. Bewezen effectief.
Geen tijd te verliezen, maar meteen gaan voor tevreden klanten en meer omzet. Dat is waar je als marketeer voor leeft. En dat succes, dat is wat wij mogelijk maken.“
SOLVM
Sinds juni 2021 is er SOLVM. Vanuit Zwolle. Kom maar op. We SOLV’M.